Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 17 грудня 2011 р.

Заліковий урок


ДОДАТОК А
Сторінки підручника


ДОДАТОК Б
Оформлення дошки

Шосте грудня

Класна робота

Не з прикметниками



Невисокі дерева; незаможні громадяни; негідний учинок; нещасний випадок; негайний результат; недосяжна мрія; немічний дідусь;

ця дівчина не висока; його будинок не високий, а низький; мій брат не заможній; рішення не справедливе.


ДОДАТОК В

ДОДАТОК Г


ДОДАТОК Ґ

Зразок сторінки учнівського зошита

     Шосте грудня     

Класна робота

Не з прикметниками



Невисокі дерева; незаможні громадяни; негідний учинок; нещасний випадок; негайний результат; недосяжна мрія; немічний дідусь;

ця дівчина не висока; його будинок не високий, а низький; мій брат не заможній; рішення не справедливе.



Пасивний - неактивний



1) Бідний - небагатий

Загрозливий - небезпечний

Безпрецедентний - нечуваний

Простий - невибагливий

Грубий - неввічливий



2) Короткий - невеликий

Збитковий - невигідний

Безмежний - невимірний

Поблажливий - невимогливий

Безнадійний - невиправний



3) Зрадливий - невірний

Наполегливий - невгамовний

Пам’ятний – незабутній

Особливий - незвичайний

Зомлілий – непритомний





Небагатий на розум;
1)    невисокої проби; Хома невірний;
2)    глянути недобрим оком; нелюдським голосом;
3)    побила лиха та нещаслива година; нечиста сила поплутала.



3 коментарі:

  1. щось я мучилась мучилась з цим конспектом, як краще його сюди завантажити. нічого не виходить. поки що так. потім розберусь. зроблю нормально.

    ВідповістиВидалити
  2. проблемка. неправильно виділяєте етапи уроку: сприйняття і засвоєння нового матеріалу - це не слово вчителя ( це взагалі не метод), а пояснення нового метріалу вчителем із використанням таблиці. Хоча на цьому етапі - це найневдаліший метод. Вам потрібно було оргназіувати роботу6 пошукова бесіда, робота з таблицею. Учні мали сформолювати і усвідомити правило, а що робите ви - самі собі пояснюєте.
    Після того як сформульовані теоретичні поняття, настає відповідальний і можливо найважливіший етап вашого уроку - формування умінь і навичок (а закріплення це не до вашого типу уроку). Тут основне - система вправ.
    Тому допрацюйте конспект.
    І ще одне поставте "відкривати у новому вікні" коли привязуєте файли.
    Взагалі текст уроку краще покладіть у тектс повідомлення. Хоча й ваш варіант можливий.

    ВідповістиВидалити
  3. щодо методу "слово вчителя", то ви маєте розрізнювати його функції і відповідні прийоми: повідомлення, пояснення, художня розповідь, інструкція, коментар, вступне слово, привітальне слово. Отже у вашом варіанті (вікова група учнів, доступність і відносна легкість матеріалу, необхідність активізувати діяльність учнів) недоцільним є вибір "слово вчителя" без конкретизації (повідомлення, пояснення, якщо пояснення, то яке індуктивне, дедуктивне).
    для залікового конспекту потрібні такі види діяльності, що є найоптимальніші. А найбільша проблема наших студентів - пояснення "самим собі", а потім вони дивуються, чому учні шумлять або не розуміють (а вчителька сама з собою говорила). Тому ми завжди наполегливо усім студентам рекомендуємо: мінімум ваших пояснень, а максимум організації роботи учнів. Тільки так ви зможете набути досвід навчання. Щоб ваше "слово" було успішним, вам усім ще багато доведеться над цим попрацювати, тут має значення і стиль, і манера, і вміння дивитися і бачити учнів, розуміти їхні реакції, і правильне мовлення, і якості голосу і дуже багато інших чинників.
    Тому ще раз усім преконливо рекомендую,щоб ваші конспекти були такими, що ними хтось зможе скористатися, слід подбати про оптимальність обраних методів та видів роботи. Навіть, якщо урок уже проведено, ваш заліковий конспект демонструє, що зробили висновки та чогось навчились.

    ВідповістиВидалити