Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 11 грудня 2011 р.

П'ятниця та інші пригоди.


У п'ятницю у мене не було своїх уроків, але справ все одно багато. Я відвідала залікові уроки Уляни та Олени, а також класну годину, яку провела Уляна. Мені дуже сподобались уроки. Дівчата насправді молодці! Попрацювали спокійно, продуктивно та цікаво. Я вважаю, що мету, яку вони поставили на початку уроку - з успіхом досягли. Та якщо були деякі недоліки, вони були дуже маленькими та ніяк не вплинули на загальний хід уроку.


 ***
Також я обговорила з вчителькою конспекти та ми переглянули календарно-тематичне планування. З'ясувалося, що ми трохи не встигаємо виконати програму та довелося об'єднати деякі теми. Тут іноді не знаєш, як встигнути викласти тему за урок, а тут треба 2 теми подати... Довелося по максимуму скорочувати конспекти та залишати найголовніше.
 ***
Про інші пригоди...
Майже весь час думки у моєму мозку зайняті обмірковуваннями про школу, практику, конспекти, інститут, заліки, іспити, працю... Дуже хочеться відпочити від цього, АЛЕ навіть коли лягаєш спати - бачиш уві снах УРОКИ!!!=((( Деколи там з’являються цікаві ідеї, деколи уві снах знаходиш вихід з деяких обставин, як провести урок, як саме працювати. Але іноді це просто жах. Бачиш якісь дуже невдалі уроки... та завдяки цьому не відпочиваєш, а ще більше загружаєшся =(



2 коментарі:

  1. Емоційне виснаження найважче, ти права. Тільки позитивні емоції і менше преживань, не починайте обмірковування із фрази "я не змогла", а говоріть: " іншого б разу я змогла б..., я б зробила, я зроблю...". Усе прорахувати не можливо! Добре, що більшість з вас працюють з віддачею, добре, що ви маєте можливість рости і удосконалюватися. Відкриттів ще попереду бізліч.
    А відпочинок..., на жаль, кінець семестру - це випробування для всіх (учнів, студентів, викладачів). Ви ж знаєте, що потім буде відпочинок (хай не довгий), але ж свята, розваги, спілкування...

    ВідповістиВидалити