Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 13 грудня 2011 р.

Уроки... залікові та звичайні...


Я не можу зрозуміти, чому дехто так гостро реагує на зауваження та коментарі вчителів. Ми ж тільки вчимося та вчителі бажають нам лише кращого! Наприклад я ще не почула жодної зайвої поради від вчителя-керівника, чи методиста. Може ми не завжди можемо виконати всі вимоги (досвіту на все не вистачає), але треба прагнути до цього. Навіть вчителі вчаться увесь час.
 ***
Протягом практики я намагалась завжди зацікавити учнів, але був урок, коли я просто не встигала "гратися" (тому що потрібно було дати 2 теми за 1 урок) та тільки розглядала з учнями правило, відпрацьовувала його та ми йшли далі. Ось такі уроки учням були зовсім не потрібні. Я це зрозуміла та переосмислила, як би інакше я побудувала цей урок.
 ***
Щодо залікового уроку літератури. Спочатку мені здалося, що це буде дуже важко, тому щр на уроці ми познайомилися з новим письменником та його творчістю (2 віршами). Вірші! О, як важко їх іноді зрозуміти, проаналізувати. Але протягом тижня в мене з'являлися думки та план-конспект нарешті був написаний! Нажаль, Олена Анатоліївна не відвідала його (тому що він в мене вдався краще ніж мова). Дуже було приємно почути від дівчат (студенток), що деякі моменти з мого уроку вони теж хочуть застосувати.
Будь яку інформацію можна подати цікаво, та зробити так, щоб учень хотів відповідати та всю свою увагу зосередити на процесі уроку. Якщо ви демонструєте учням щось нове, цікаве - вони вливаються у цей урок, у потік ваших прагнень. 




На літературі (заліковий урок) дуже активно учні працювали з відтворенням біографії письменника за допомогою методу "асоціативний кущ". Я прикріпила портрет письменника на дошку та підготувала хмарочки з деякою інформацією про письменника. Учні пригадували ці факти та кріпили навколо портрета ці хмарочки (декілька хмарок були чисті, на випадок, якщо учні пригадають щось, що я не занотувала). Учні дуже активно пригадували! Всім хотілося прикріпити хмарочку біля портрета письменника.


Також учням сподобалося працювати з сінквейном. Я пояснила що це таке. Як його треба писати. Та навела власний приклад. Учні дуже швидко зрозуміли що з цим робити та проявили свою креативність та творчість. Цікаво було слухати їх шедеври. Сінквейн учні писали на тему "РОДИНА". Цим ми підсумували наш урок, основною думкою якого була "теплота родинних стосунків". Дехто писав про матусю, дехто про діда, дехто про сестру чи брата, а один учень взагалі написав про собаку. Ті слова, які підбирали учні, дуже добре характеризували їх особистість та ставлення до найближчих!
 

2 коментарі:

  1. 1. Справді всі вчаться, увесь час, використовують кожну хвилину, кожну можливість.
    2. чому так принизливо "ні в що не гралися". А чому не подивитися на це інакше - це був урок співпраці, вас з учнями обєднала спільна мета: за найкоротший час розібратися в темі, ви виступаєте досвідченим провідником до знань, головне, щоб учні і ви самі в це вірили. Так працюють вчителі майстри, і на їхніх уроках цікаво,хоча "в ніщо таке" не граються, бо не заграють з учнями, а співпрацюють. І ви до цього прийдете.
    3. Молодець!!!
    А щодо того, що я не бачила, прикро, але ж ви не для мене проводили урок. Якщо ви вийшли з позитивним настроєм з нього, значить рух ваш правильний, бо у вашого уроку було підводне каміння. Судячи з усього, у вас вийшло зробити його теплим, щемким, а не повчально-дидактичним, сумовито, нудним. І вашим учням вдалося відчути красу родинних стосунків, оцінити любов близьких.
    Сенкани учнів подайте у конспекті залікового уроку!
    Ваш стиль спілкування я вже бачила, що можна в собі змінити, ви знаєте. Пишіть більше якісних конспектів, бо продуманий і творчий конспект - авторитет у учнів. Успіхів1

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за цікаву думку, що в усьому можна знайти позитивне.
    Сприводу сенканів, я спробую, бо у нас залишилася всього 1 зустріч з ними (мова).

    ВідповістиВидалити