Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 30 листопада 2011 р.

Успіхів мені!=)

Завтра важкий день. Нарешті я закінчила підготовку конспектів з мови та літератури. Та класного часу. Проконсультувалася з вчителькою, узгодила конспекти. Трохи лякає досвід на минулому уроці. Сподіваюсь, що діти будуть більш спокійнішими та й вчителька залишиться, та й я вже підготовлена до уроку краще. Але може статися всяке.
Ось такий в мене завтра розклад:
4 урок - укр.мова. (6б)
5 урок - укр.літ. ()
7 урок - кл.час ()
А у п'ятницю вже наступний урок.
Успіхів мені.=)

1 коментар:

  1. Боятися не слід, ніщо не може статися таке, щоб загрожувало вашому життю чи здоров’ю. Просто треба добре зрозуміти свою мету перебування на уроці: ви тільки, і тільки ви зможете їх навчити, допомогти їм опанувати новий матеріал. Ніколи не намагайтеся сподобатися учням, адже ви напевно не знаєте, що саме їм у цей момент може сподобатися. А ваша впевненість у тому, що ви робите важливу й необхідні справу врешті-решт передасться учням. Вони поважатимуть Вас.
    Успіхів! У вас у себе буде добре.

    Прохання до всіх!
    Зайдіть: Налаштування - Примітки - Показувати перевірку словами для коментарів? - Ні.
    Буде зручніше спілкуватися. Дякую!

    ВідповістиВидалити