Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 22 листопада 2011 р.

Перехідний етап

Зараз дуже мало часу. Розпочався якийсь "перехідний етап", я вважала що це буде легше за попередні тижні, але я помилялась. Зараз закінчую англійську практику та починаю українську.
Сьогодні, коли я йшла до вчительці української мови, на зустріч мені підбігли декілька дівчат з мого 6-б. Вони запитали, чи я ще буду викладати англійську і коли я почну викладати українську. Я сказала, що майже закінчила викладати англійську мову і з наступного тижня вже встану на місце вчительку української мови і літератури. Їхня реакція мені дуже сподобалась. Перш за все вони сказали: "краще б продовжували й англійське викладання теж!" та "а давайте Ви сьогодні вже будете викладати українську". Я сказала, що не можу, тому що не знаю ще що вони вивчають та й з їх вчителькою ще не розмовляла сприводу цього. Вони сказали: "все одно! дасте нам будь-що! тільки замінити нашу українку".=) ... "Хоча б просто відвідайте наш урок"=)
Висновки:
  1. Я відвідала мову і літературу. Після англійської трохи не звично.
  2. З'ясувала що вони вивчають прикметники та Лесю Українку (наступні Винниченко, Довженко).
  3. Була дуже рада бачити проектор у кабінеті. Буде зручно. 
  4. Ще не вирішила питання з підручниками.
  5. Переписала календарно-тематичне планування та розклад вчительки.
  6. Вчителька української мови і літератури та класний керівник в одному обличчі - приємна жінка.
  7. Знову цілий клас. А у когось тільки підгрупа...
  8. Клас мені подобається=)

4 коментарі: