Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 16 листопада 2011 р.

Не подобається..

Сьогодні, як вже і завжди, поїхала на урок мого 6-б. Йду вже туди, як на роботу, а не на практику. Все це мені подобається. Навіть вчителька сьогодні запізнилась і я почала сама, лишившись з учнями віч-на-віч. Обговорили трохи заліковий урок, їм дуже сподобалось, але помилок було багато. Ми з вчителькою попросили капітанам команд виставити оцінки, дивлячись на те, хто як працював. Мене дуже здивувало, що більш 10 балів ні у кого не було. Але 10б - було у декого з команди переможців. В інших доходило й до 6 балів. хм...
Щодо "Не подобається"! Ох, як я не розумію особистого ставлення до учня в момент навчання. Я вже писала, що я вела урок і вчителька вийшла кудись, і коли я запропонувала бали, які заслужили учні, вона відмовилась ставити, тому що не повірила, що ЦІ учні можуть гарно працювати.
Сьогодні під час уроку, коли всі учні переписували нові слова у словник, вчителька питала переказ, який ще не всі здали, але цей борг тягнеться дуже довго. Так ось, відповідала дівчинка. Швидко, чітко, не підглядаючи, вона трохи скоротила текст для переказу, але відповіла дуже гарно! Я б поставила 11, ну може 10 (тому що були малеееенькі помилки у вимові). А вчитель говорить "7"!!!??? О_О Я вибачаюсь, але ні я, ні учні були шоковані. Теж саме, щодо різних коментарів, іноді образливих до учнів.
Вони так на мене дивляться, мовбито "ви теж так вважаєте? Це ж не правда..." Я не погоджуюсь, та мовчу, може це якась така методика... Не знаю..

p.s: Ще хотіла додати, що працювати з одним класом набагато легше. Не треба кожен час дізнаватись, що вони пройшли, що знають, як з ними працювали до мене. Все це залежить від того, що саме я дала їм, що вони вивчили та до якої роботи звикли.

2 коментарі:

  1. Дякую за Ps, саме таке розуміння переддипломної практики ми й намагалися забезпечити.
    А щодо оцінок, то справді, іноді у вчителя є свої особисті критерії, можливо при глибшому спілкуванні вчителька могла б вам пояснити, наприклад, вона вимагає тільки чітке відтворення повного тексту. Моїй дитині, так і говорили: тільки дослівно, тільки так, як говорю я, а вона мені кожного разу пояснювала, що їй не цікаво повторювати готовий текст, що це її принижує, що ми обмежуємо її творчість, ну просто жах. Так і не знайшла із учителем спільної мови. Змінився учитель - тепер її креативність нарешті оцінена. Але я всеодно тримаю марку і час від часу намагаюся довести до її свідомості, що не повторюючи, не заучуючи, не наслідуючи, мову не вивичиш. вона погоджується, але за будь-якої нагоди гне свою лінію. Можливо і вашої колеги є своє чіткі вимоги, які учениця десь порушила, порушує, от і не знаходить у вчительки підтримки. А взагалі оцінювання - чи не неайскладніше у роботі вчителя (особливо усних відповідей). Тому не обурюйтесь, але з вчителькою поспілкуйтеся, можливо вона віам допоможе розібратися.

    ВідповістиВидалити
  2. ну може насправді так воно і є. ладно. це вже у кожного своїкритерії

    ВідповістиВидалити