Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 15 листопада 2011 р.

Залікові уроки




Сьогодні була на заліковому уроці у Уляни. Подивилась. Сподобалось. Вона використовувала й яскраву наглядність, й відео матеріал, й роботу з підручниками. Уляна давала новий матеріал й діти дуже швидко його засвоїли б тому була гарна можливість відразу його відпрацювати.
Трохи заздрю, що в неї мало учнів у групі. Працювати набагато легше. Але з іншого боку, до української практики я вже познайомилась і попрацювала з цілим класом.

В мене теж був заліковий урок. Я їм влаштувала змагання за пройденим матеріалом. Встигла все, що планувала. Дуже сподобалось і мені, і вчителям (може й ні, але вони хвалили), але я витратила на це забагато енергії.
 Клас дуже маленький. Дуже важко було придумати, як поставити столи, щоб розмістити 3 команди.  Важко було утримати дисципліну. Взагалі всі таки форми роботи мають на увазі шум, дискус, диспут, обговорення всіх завдань. Сподіваюсь далі буду легше у такій формі роботи.







2 коментарі:

  1. Валентинаи Петрівна також була дуже задоволена вашою роботою, розказували, які ви творчі і що з розумінням і відповідальністю підходити до своєї роботи. як і належить вчителю.Так приємно! Радіє ви і радіємо ми за вас.

    ВідповістиВидалити
  2. ммм.. правда?=) приємно дуже=)
    дякую. будемо далі намагатись так працювати! а може й краще

    ВідповістиВидалити