Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 9 листопада 2011 р.

Якось стали ближче)

Сьогодні був мій другий урок у 6-б. Він був перший за розкладом та і в останнє з ними ми бачились вчора. Вони були ради мене знову бачити. Учителька була майже весь урок відсутня на уроці, ми з учнями залишились "тет-а-тет"=) Але це вплинуло на те, що ми більш розкрились один одному. Я розтлумачила учням, що буду учителювати в їхньому класі 2 місяці. Вони дуже зраділи цьому. Ми з ними домовились, що вони мене не будуть підводити сприводу дисципліни, а я буду намагатися зробити їх уроки найцікавішими та користними. Встигла всіх запитати. Атмосфера у класі була дуже позитивна. Але оцінки вчителька не погодилась поставити. Я назвала найактивніших учнів і запропонувала поставити їм 9 та 10 балів (були маленькі помилки). Але виявилось, що саме цим учням вчителька ніколи б не поставила такі оцінки (тим патче, що вона їх не чула). Ми поставили їм "+", а на наступному уроці ми з учнями хочемо довести вчительці, що вони заслуговують ці бали!=)
Учням дуже подобається гра з мя'якою іграшкою. Я використовую її для повторення нових, чи пройдених слів. Називаю слова російською, кидаю маленьку іграшку учню. Той, хто спіймав її, перекладає на англійську. Це швидко, цікаво, присутній якийсь момент азарту, але всі учні тягнуть руки, щоб її спіймати. На той час коли просто перекладати слова, у них не визиває ніякої цікавості.


2 коментарі:

  1. З приводу дисциплiни не вiр. Будуть тебе пiдводити. Вони в цьому вiцi не контролюють себе

    ВідповістиВидалити
  2. Та я розуію. Їх треба постійно чимось займати, так в них немає часу на відволикання=)

    ВідповістиВидалити