Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 7 листопада 2011 р.

Неприємне відкриття..

Зараз є трохи часу, отже хочу поділитися враженнями. Подивилась я перший урок студентки.Не можу сказати, що мені сподобалось, але й не погано. Їй було важко працювати, тому що вчителька завжди втручалася у процес уроку там де треба і не треба. Вчителька вставала, підходила до учнів, намагалась сама проводити деякі вправи. Коли студентка починала проводити вправу, вчителька говорила, що так не треба, і тільки трохи переробив завдання сама  починала цю вправу, потім залишала. Я ВЗАГАЛІ НЕ ЗРОЗУМІЛА ЩО ТО БУЛО?! Не знаю чому так сталося... Чи вчителька не довіряє, чи студентка погано підготувалася до уроку. Поговорила сприводу мого конспекту. Вчителька запропонувала, що можна додати та як краще проводити урок. Сказала більше використовувати роботу в парах. Зараз прийшла додому та переробила структуру майже всього конспекту. Зараз він мені більш подобається. Я урізноманітнила види діяльності. Сподіваюсь завтра все буде гаразд. Не дуже хочу, щоб вчителька втручалась у процесі мого уроку. Сумую за 58 школою. Там мені більш подобалось. Вчителі там більш  привітливі. Дуже важко знайти час з вчителькою, щоб сісти і обговорити все що треба. В неї завжди якісь справи...((

Також сьогодні, нарешті, я познайомилась із класним керівником 6-Б. У неї я  й буду проходити українську практику. На перший погляд вона мені сподобалась. Домовились скоро зустрітися, обговорити деякі питання щодо виховної практики.

1 коментар:

  1. На жаль, таке трапляється. Якщо дуже втручаються, наступного разу треба з вчителем спробувати детальніше проговорити конспект, а іноді попросіть: "якщо можна ви мені дайте знати, я хочу спробувати сама виправити ситуацію". На жаль у вас не так багато уроків, що набивати руку. А чиє можливість по одному конспекту провести урок у декількох класах (підгрупах), це дуже допомагає.

    ВідповістиВидалити