Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 12 листопада 2011 р.

11.11.11 у 11.11=)

Вчора писали з моїм 6-б диктант. До уроку учні стовпились біля мене й з щенячими очима питали "може вони не сьогодні будуть писати диктант"=) як це знайомо... Спочатку ми повторили пройдений матеріал, потім почали писати диктант. Знайшла одну шпоргалку=) З дебютом мене))) Все було по плану, але прийшла медсестра й сказала щоб учні через декілька хвилин йшли робити щеплення. Ми дописали диктант й вони пішли... на цьому урок й закінчився. Нажаль й таке стається... Я перевірила роботи, була трохи шокована. Я сподівалася, що у всіх буде середній результат, але були роботи ДУЖЕ погані та НАЙКРАЩІ! Більшість диктантів були "середні". Треба звернути увагу на учнів, які показали поганий результат. 10 та 11 балів отримали учні, які найактивніші відповідали на уроках, їх імена я запам'ятала дуже швидко.
о! Це була моя перша глобальна (майже 25 диктантів) перевірка школярських робіт. Цікаво=)
Наступний урок буде заліковим. Сподіваюсь все буде добре.
P.s.Це було 11.11.11. й у 11 годин 11 хвилин я була на уроці. Пропустила цю хвилину. Хвилину на мрію=( Засмутилась...

Немає коментарів:

Дописати коментар