Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 8 листопада 2011 р.

Життя налагоджується=)

Провела перший урок. Було дуже важко. 23 чи 24 учня... Важко утримати увагу, прослідкувати за кожним. Все інше було так, як я й сподівалась. Трохи не встигла виконати все заплановане. Зараз зрозуміла у якому темпі треба з ними працювати. Сподобався один хлопчик. Він увесь час на мене дивився і здавалось що нічого не робить. Коли я до нього підходила, у нього було все що треба. Наприкінці уроку я сказала записати у щоденники домашнє завдання, написала на дошці. Я бачила, що він вже давно зібрав всі свої речі. Я у нього запитала, чи записав він домашні вправи? Він відповів: "так!". Я попросила показати, він дістав свій щоденник, відкрив, а ТАМ ЗАПИСАНЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ! Ну як він це робить?!
Вчителька не втручалась у процес уроку, що мені дуже сподобалось. Пару раз допомогла з дисципліною. Я дочекалась її після всіх уроків і ми дуже добре, розгорнуто все обговорили. Допомогла з наступним планом-конспектом. Обговорили майже всі майбутні уроки. Дала ДУЖЕ гарну наочність!
Подивилась урок студентки. Просто й зі смаком)
День сподобався, але дуже утомилась.
"Все важче планувати свій час"=)))

Немає коментарів:

Дописати коментар