Загальна кількість переглядів сторінки

неділю, 6 листопада 2011 р.

Перший пішов...)

Фух... Перший план-конспект уроку написан!!! Насправді, це було важче ніж я уявляла. Здається: скільки я тих конспектів вже написала... і з англійської, і з української мови, і з української літератури; і у школі, і в університеті. Але не все так просто. Важко було згадати та розпочати. Передивилась конспекти минулих років, аналізи, деяку літературу з методики. Детально вивчила матеріал, який треба перевірити та дати. Процес розпочався. Але не хотілося давати якісь банальні вправи... Треба якось зацікавити, погратись, але й навчити! З'явилась проблема. До цього часу я працювала лише з молодшими класами (2-3) і як мені здається, вже досконало знаю як треба з ними працювати, що їх цікавить, які вправи вони люблять. Але для 6 класу це вже не підходить.=( Спочатку мені здалось, що працювати у 6 класі буде скучно. Треба з цим щось робити. Вчителька сказала, що треба перевірити, яку тему вивчити з учнями та які вправи виконати. Все це, як мені здається, і займе всі 45 хвилин. Я згадала про дуже цікаві сайти, які нам пропонувала Ірина Алексіївна на ІКТ. Знайшла!=) Знайшла яскраві, красиві картки з прийменниками місця (нова тема, яку треба дати). Деякі гарні, нестандартні, цікаві тести. Роздрукувала все це. Додала до конспекту свої "знахідки". Завтра покажу все це Ользі Вадимівні (моєму керівнику). Сподіваюсь їй сподобається. Також планую завтра подивитись урок студентки. Але про це завтра;)
Всім успіхів з написанням конспектів!

Немає коментарів:

Дописати коментар