Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 29 листопада 2011 р.

Важкий день. Імпровізація.


Сьогодні ми з вчителькою домовились, що я подивлюсь українську мову і літературу. А з четверга почну давати уроки. Звісно я переглянула на всяк випадок все що вже пройшли учні і що будуть проходити. Готувалась морально і не тільки до уроків, які будуть у четвер. Але, коли я прийшла до школи, вчителька сказала, що у неї якісь важливі справи та попросила провести урок мене. Нічого не залишалося як погодитися. Я знала які правила треба дати, які вправи відпрацювати, що повторити. Все було добре. АЛЕ ДУЖЕ! ДУЖЕ ДУЖЕ важко було справитися з дисципліною. Хтось хоче вийти, хтось кидає записку, хтось когось б'є, хтось хоче пожалуватися на когось, хтось запитує що робити, хтось запитує чи правильно він робить. 24 учня та у кожного якісь особисті проблеми саме на уроці мови.
Перший раз я кричала на учнів, щоб заспокоїти, декого прохала вийти. У найактивніших були зібрані щоденники та написанні зауваження. АЛЕ були учні які весь урок сиділи тихесенько та робили, що я кажу. Вони отримали по 10 балів, тому що відповіли добре (роботали біля дошки), але були по 1 помилці.
Незважаючи на проблеми дисципліни майже всі засвоїли тему (може тому що саме у момент пояснення була тиша). 
У цій імпровізації були й робота біля дошки, й робота з підручником, й усні та письмові вправи, й коментоване читання, й бесіда з учнями, й слово вчителя, й дівчина ховалась за дошкою, а інші самостійно виконували вправу, й колективно теж відповідали.

Подивилась наступний урок, вже літератури, який проводила вчителька, діти теж були шумні та невгамовні. Свої спостереження я вже напишу у щоденнику.

Обговорила з вчителем конспекти на четвер, отримала рекомендації. Теж буде важкий день. Проведу урок мови, літератури та класний час.

3 коментарі:

  1. Такі ситуації на переддипломній практиці не новина, це означає, що вчитель у вас бачить справжнього асистента. Є можливість давайте уроки і в паралельному класі, набивайте руку.
    Щодо крику, то це проблема деяких вчителів, вони кричать, учні не реагують, порочне коло.
    Підвищувати голос можна, але на мить, і тільки якщо впевнені, що це вийде вправно. Не впевнені - не кричіть. Тренуйте дома силу і гучність голосу, міняйте висоту (низько/високо). придумайте не стандартні, не очікувані реакції на шум учнів. Почніть говорити пошепки, зробіть неприємний звук крейдою, начебто випадково, можливо пожартуйте. придумайте спеціальну роботу - доручення учням, що порушують дисципліну. Взагалі проведіть опитування серд викладачів і студентів на оригінальні ідієві реакції. Але намагайтеся не кричати, прикрикнути, але не кричати, не говорити високо, гучно увесь час.

    ВідповістиВидалити
  2. Добре. ДЯКУЮ ЗА ПОРАДИ!!
    Я все це обміркувала, але у той момент я трохи розгубилась. В голові літали багато думок, як саме заспокоїти, але не знала що та як саме допоможе.
    Сподіваюсь такого більше не буде=)

    ВідповістиВидалити
  3. На жаль, такы ситуації будуть, просто потрібний час і досвід. Головне не звикнути. А поки ви тільки починаєте, вони ще й випробувати вас будуть.

    ВідповістиВидалити