Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 4 листопада 2011 р.

Закінчився перший тиждень практики...

Перш за все хочу розповісти про свої думки та почуття сприводу першого тижня практики. Коли ми у понеділок йшли знайомитись зі школою, директором та керівниками практики від школи, думки були не найкращі. Було якесь хвилювання, тому що розпочалась найважливіша та найвідповідальніша практика. Ми вже дуже освічені, майже справжні вчителі. Прикро було те, що всі попередні роки я проходила практику у 58 школі. А в цю ми йшли вперше. Вчителі сподобались. Але здалось, що вони ставляться до нас з недовірою. Мій керівник запитала на скільки гарно я знаю англійську мову та чи я колись раніше вже давала уроки. Мені здалось це навіть смішно. Ми домовились, що за мною закріплюються 6-Б клас.
Також ми познайомились із директором школи. Вона дуже багато цікавого розповіла про школи. Вона вважає, що її школа найкраща у світі!) Дійсно, на перший погляд вчителі та кабінети гарні. Є всі умови для того, щоб відчути себе не студенткою, а вчителем.
На цьому тижні я вже познайомилась зі своїм класом, відвідала уроки англійської у 2,3,6 та 10 класах. Було дуже цікаво. Учні намагались завжди відповідати й виконувати всі запропоновані завдання. Більш за все сподобалось завдання у 10 класі. Вчителька запропонувала скласти декілька провокаційних питань для своїх однокласників. Вони повинні були розпочинатись з "When was the last time...?" ("Коли в останнє...?"). Атмосфера була позитивна. Всім це завдання сподобалось і всі активно приймали участь в його виконанні. Були такі питання як: Коли в останнє ти списував? Коли в останнє ти прогулював уроки? Коли в останнє ти пив шампанське?... Це дало можливість краще дізнатись один одного та відпрацювати Past Simple (Минулий час).
Вже з наступного тижня я сама буду вести уроки. Сподіваюсь, що мені та УЧНЯМ буде цікаво і корисно працювати разом.

5 коментарів:

  1. Приємно знати, що час хоча й напружений, проте цікавий і корисний.

    ВідповістиВидалити
  2. А вчителя теж можна було запитувати "When was the last time...?"

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж про це подумала, чому учні навіть не намагались спробувати її запитати щось таке.. цікаве) Й вчителька нічого не сказала, щоб її запитали. Може боялася дуже провакаційних питань)) Але я лишались тільки глядачем та спостерігала.

    ВідповістиВидалити
  4. Ви учням підкажіть, що вчитель теж звичайна людина. Буде цікаво, тільки в школу нас потім не пустять, тому чекайте поки самі не станете повнопраними вчителями.

    ВідповістиВидалити